Založ si blog

Nerozbíjaj si hlavu o múr, Jenifer

Mám zopár veterných mlynov. Nepostavila som si ich sama. Proste sa vyskytli. Narástli na mojom živote ako hrb na chrbte.Bez toho, aby sa ma spýtali, či ich tam chcem. Rozmýšľam, čo s nimi.  Ale už vopred viem ako to moje rozmýšľanie dopadne. Nemám chuť strácať čas bojmi, čo nemajú zmysel.

Preto si vravím: nebojuj s veternými mlynmi, Jenifer… Neplávaj proti prúdu rieky. Snaž sa spoznať jej vlny. Splynúť s jej prúdom. Staň sa jej hlbočinou. A spoznaj všetko, čo je v nej živé. Aj to dravé, aj to plaché.

Nerozbíjaj si hlavu o múr. Múr bolesť necíti. No tvoja hlava áno, Jenifer…

 

Mnohí si myslia, že som divná

08.09.2012

Dokonca aj tí najbližší. Mama mi často vravieva(la): nemému decku ani vlastná mater nerozumie.

Múdra, krásna, vzdelaná, sexi a ešte k tomu bohatá

14.08.2012

Keby som bola taká, kto vie, ako by sa mi žilo. Iste inak, ako teraz. Bola by to hrozná nuda, lebo by nebolo začo bojovať.

O anjelovi, ktorý si spálil krídla, len aby za mnou neletel

09.08.2012

Zvláštne. Dnes, keď si čítam jeho riadky, nič necítim.

dennik N versus Smer

Na 'smerákov' sa z podcastu Denníka N valila spŕška nadávok. Takto zmier nevyzerá, ohradili sa. Šéfredaktor sa bráni, že to bola satira

16.06.2024 15:39

Po množstve nadávok, ktoré zazneli z mediálneho podcastu na členov strany Smer sa smeráci pýtajú, či takto má vyzerať zmierenie.

vojna na Ukrajine, mierový summit vo Švajčiarsku, Volodymyr Zelenskyj

Zelenskyj získal 85 podpisov pod deklaráciu z mierového summitu. Viaceré veľké krajiny sa nepripojili

16.06.2024 14:43

Účastníci prvého summitu o mieri na Ukrajine vyzvali na návrat detí deportovaných Ruskom a na zapojenie "všetkých strán" do mierového procesu.

SR prezident Pellegrini inaugurácia BAX

Pellegrini: Chcem byť silnou hlavou štátu, využijem svoje politické skúsenosti

16.06.2024 14:07

Nový prezident Peter Pellegrini považuje za svoju výhodu skutočnosť, že ako prvý politik v novodobej histórii zastával všetky tri najvyššie politické funkcie.

varechovy protest, protest proti interrupciam, umele prerusenie tehotenstva, interrupcie,

Interrupcií je na Slovensku najmenej za tri dekády. Ministerka zdravotníctva zvažuje schválenie interrupčnej tabletky

16.06.2024 12:35

Ministerka zdravotníctva Zuzana Dolinková si nechá v otázke interrupčnej tabletky poradiť od koaličných partnerov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 30407x
Priemerná čítanosť článkov: 2339x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy