Z takého blbca, ako si ty, je aj pravde na grc!

1. februára 2011, jenifer, Nezaradené

Už dávno som nebola na sociálnych sieťach. Nedá sa. Život ma trepol po hlave riadnym ozembuchom! Ozaj, prečo sa tomu vraví ozembuch? To je tak, keď niekto žije s blbcom… Aj ja som, kedysi! Teraz neviem, čo s ním. Prerástol môj život a dusí ma. Je ako burina, pýr. Najradšej by som mu povedala: vypadni z mojej existencie. Viem, že ho neznášam, nemôžem ho ani cítiť. Občas sa pýtam: je toto nenávisť? A môže nejaká duša až takto nenávidieť? Niekedy si pripadám, ako keby som mala obojstranné zrkadlo. Na jednej strane som milá, dobrá, krehká – takú ma vidí svet. Ale tú druhú stranu, v ktorej je žena tvrdá ako diamant, poznám len ja. Tam neviem byť dobrá. Tam by som rezala, trhala, driapala, žiletkovala… Toho blbca, s ktorým som predtým žila, iste. Veď aj pravde je na grc, keď sa na neho pozrie! Občas to vo mne vrie. Fiuuu… Výbuch. Gejzír… Láva… Prúd…