Založ si blog

O anjelovi, ktorý si spálil krídla, len aby za mnou neletel

Zvláštne. Dnes, keď si čítam jeho riadky, nič necítim. Dokonca ani to prázdno, ktoré kedysi tak bolelo. Ani tmu. Ani úľavu.

Premenil sa na NIČ. Na to NIČ, ktoré necítim. Môj anjel, ktorý si radšej spálil krídla, len aby neletel ku mnel. Nechcel ma mať tak obyčajne, ľudsky rád. To prenechal mne.

Asi som bola príliš slabá na to, aby som milovala za dvoch. Odišla aj zo mňa. Láska. Potichu. Po špičkách. Vyhla sa veľkým oblúkom prachu, čo zostal po jeho spálených krídlach.

Veď mala bosé nohy. A nechcela si ich spáliť na jeho nebeskej pahrebe.

 

Mnohí si myslia, že som divná

08.09.2012

Dokonca aj tí najbližší. Mama mi často vravieva(la): nemému decku ani vlastná mater nerozumie.

Múdra, krásna, vzdelaná, sexi a ešte k tomu bohatá

14.08.2012

Keby som bola taká, kto vie, ako by sa mi žilo. Iste inak, ako teraz. Bola by to hrozná nuda, lebo by nebolo začo bojovať.

Sedenie za počítačom vraj spôsobuje ženám neplodnosť a mužom impotenciu

31.07.2012

Viezla som sa so šéfom v aute – som štebotka, nuž som sa snažila nadviazať rozhovor. Ale on nič. Stále mlčal a rozmýšľal.

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 30231x
Priemerná čítanosť článkov: 2325x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy