Založ si blog

Sedenie za počítačom vraj spôsobuje ženám neplodnosť a mužom impotenciu

Viezla som sa so šéfom v aute – som štebotka, nuž som sa snažila nadviazať rozhovor. Ale  on nič. Stále mlčal a rozmýšľal. Asi po hodine cesty mi len tak na pol úst povedal, že dnes s ním nebude žiadna reč, lebo má doma problémy so ženou. Zbystrila som pozornosť, málokedy sa stáva, aby sa šéfovia zverovali s rodinnými problémami svojim kolegyniam. Ale v ten deň som sa nič nedozvedela. Až na ďalší. Informáciu som dostala z inej strany, ale podstata tkvela v tom, že šéfova žena nie a nie ortehotnieť, hoci sa o to stále snažia. Resp. otehotnela už viackrát, ale  vždy potratila – po mesiaci, po dvoch. Najkurioznejší bol dôvod: vraj to spôsobuje nadmerné sedenie za počítačom, resp. elektomagnetické žiarenie.

To sme už debatovali  pri pive, partia kamarátok – a rozoberali sme, či to môže alebo nemôže byť pravda. Každá hovorila svoje skúsenosti, resp. skúsenosti svojich blízkych.

,,Mojej mame stačilo, aby sa otec na ňu len pozrel a hneď bola tehotná!“ zahlásila jedna. ,,Mala nás troch, rok po roku. Ale  doma sme nemali ani televízor, ani počítač, iba rádio. Otec to nedovolil, vraj to má zlý vplyv na potenciu.“

Zasmiali sme sa na tom. Ale potom druhá kamoška vraví:

,,Keď  tak nad tým rozmýšľam, možno na tom niečo bude. Napríklad ten môj. Ten mal veru sexuálneho apetítu vždy viac než dosť – až kým nepodľahol internetu. Teraz sedáva pred počítačom niekoľko hodín denne – a náš sex už nie je to, čo býval.“

Ešte jedna malá pikoška z tej našej babskej debaty pri pive. Už ani neviem, ktorá z tých mojich kamošiek to hodila do pléna. Vraj dĺžku mužského penisu môžeme vyrátať podľa dĺžky palca. Treba to len strojnásobiť. Potiaž je v tom, že chlap, ktorý od detstva sedí pri počítači niekoľko hodín denne ho vraj má o pol palca kratší.

 

No kto by veril babským rečiam… 🙂

Mnohí si myslia, že som divná

08.09.2012

Dokonca aj tí najbližší. Mama mi často vravieva(la): nemému decku ani vlastná mater nerozumie.

Múdra, krásna, vzdelaná, sexi a ešte k tomu bohatá

14.08.2012

Keby som bola taká, kto vie, ako by sa mi žilo. Iste inak, ako teraz. Bola by to hrozná nuda, lebo by nebolo začo bojovať.

O anjelovi, ktorý si spálil krídla, len aby za mnou neletel

09.08.2012

Zvláštne. Dnes, keď si čítam jeho riadky, nič necítim.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 30172x
Priemerná čítanosť článkov: 2321x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy