Založ si blog

Raz si kúpim karaván

Páči sa mi taký celkom obyčajný život,keď je deň lenivý ako spiaca mačka, rozhorúčený a a plný slnka. Keď kráčam námestím,  (na rohu sedí harmonikár a hrá tú moju obľúbenú). Autobus mešká, ale to vôbec nevadí. Sadnem si na lavičku a pozerám sa. O kúsok ďalej objíma muž ženu. Má mocné ruky, vyholenú hlavu a ryšavú bradu. Závidím čiernovláske to objatie, no iba chvíľu, chvíľočku…

Prichádza autobus, ale ja nenastúpim. Počúvam harmonikárovu pieseň, aj šum fontány, krídla vo vetre a smiech…

Chutí mi život taký, aký je. Mám aj svoj sen. Chcem si kúpiť karaván a vyraziť na strašne dlhú kempovačku kdesi na konci sveta…

To by bola cesta!  Zaliata pruhmi nočných lámp. Svitom mesiaca. Možno by na kraji tej cesty stopoval aj muž s čiernováskou. A harmonikár, ktorý hral moju obľúbenú.

Tak tých troch by som iste vzala so sebou.

 

Mnohí si myslia, že som divná

08.09.2012

Dokonca aj tí najbližší. Mama mi často vravieva(la): nemému decku ani vlastná mater nerozumie.

Múdra, krásna, vzdelaná, sexi a ešte k tomu bohatá

14.08.2012

Keby som bola taká, kto vie, ako by sa mi žilo. Iste inak, ako teraz. Bola by to hrozná nuda, lebo by nebolo začo bojovať.

O anjelovi, ktorý si spálil krídla, len aby za mnou neletel

09.08.2012

Zvláštne. Dnes, keď si čítam jeho riadky, nič necítim.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 30204x
Priemerná čítanosť článkov: 2323x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy