Založ si blog

Kráľovné sú pod kožuchom nahé

 

Raz mi jeden muž povedal: Neodchádzaj odo mňa… S tebou som lepší. Odišla som, aj napriek tomu, že prvé týždne som preplakala. Dlho som sama sebe nevedela zdôvodniť, prečo.  Bol to človek, ktorého som mala rada a ktorý mal rád mňa. Preto sa na prvý pohľad zdalo byť moje rozhodnutie nepochopiteľné…

Zaľúbení muži sú zvláštni. Vlastne tak isto, ako zaľúbené ženy. Radi vyzliekajú tie milované pred inými do naha – aspoň slovami. Obnažujú nielen ich telo, ale aj dušu. Vyzliekajú ich z túžob, pocitov, vnemov. Robia ich svojimi kráľovnami – ale nahými…

Teraz, po rokoch, keď rozmýšľam o tom, prečo som vlastne odišla od muža, čo ma miloval a zahŕňal svojou pozornosťou, tak je to presne o tomto: cítila som sa nahá. Akoby nič nebolo moje, iba pre mňa, utajené, zatajené kdesi v hlbinách môjho ja. Mohol mi povedať, že som jeho kráľovná a darovať mi norkový kožuch, ja som sa pod tým kožuchom cítila nahá… Alebo ešte trochu inak. Bála som sa, že všetci ma vidia v úplnej a absolútnej nahote, obnaženú až po korienky duše, napriek tomu, že som bola oblečená do krásnych slov ako do kráľovského kožucha.

Raz mi jeden muž povedal: neodchádzaj odo mňa, s tebou som lepší.

Napriek tomu som odišla.
Lebo ja som s ním bola horšia.

 

Mnohí si myslia, že som divná

08.09.2012

Dokonca aj tí najbližší. Mama mi často vravieva(la): nemému decku ani vlastná mater nerozumie.

Múdra, krásna, vzdelaná, sexi a ešte k tomu bohatá

14.08.2012

Keby som bola taká, kto vie, ako by sa mi žilo. Iste inak, ako teraz. Bola by to hrozná nuda, lebo by nebolo začo bojovať.

O anjelovi, ktorý si spálil krídla, len aby za mnou neletel

09.08.2012

Zvláštne. Dnes, keď si čítam jeho riadky, nič necítim.

Russia Victory Day Parade ruskí vojaci

Výdavky na zbrojenie rekordne rastú. Vojna na Ukrajine rozhýbala NATO

23.04.2024 08:00

Celkové vojenské výdavky vo svete dosiahli vlani až 2,443 bilióna dolárov, čo je najvyššia suma od roku 1988.

americkí vojaci

Na americké jednotky v Iraku a Sýrii útočili dvakrát v priebehu 24 hodín

23.04.2024 06:52

Dva drony zostrelili v pondelok neďaleko leteckej základne v západoirackej provincii Anbár.

ATACMS, Ukrajina

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

23.04.2024 06:00

Už tento týždeň by Ukrajina mohla z USA dostať ďalekonosné Armádne taktické raketové systémy – ATACMS.

Marina Francisti, Ana Meši

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

23.04.2024 06:00

Stomatologičky zo Srbska nám priblížili, čo láka Slovákov do ich ambulancií.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 30218x
Priemerná čítanosť článkov: 2324x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy