Založ si blog

Prečo sa mi to stalo, mami?

Sadla som si na pelasť jej postele a vzala ju za ruku. Mala ju chladnú, tenké prsty mi ochabnuto, bez života, ležali v dlani.  Pozrela som sa jej do očí. Jej pohľad vo mne vzbudil nepokoj. Nepozerala sa na mňa, ale cezo mňa, ako keby ma vôbec nevidela, ani nič z toho, čo bolo okolo nás. Strácala sa mi v tom svojom zvláštnom, tichom svete, do ktorého sa uzamkla. Horúčkovito som jej položila pár otázok:

-Cítiš sa lepšie? Chutí ti, čo vám varia? Nemám ti priniesť niečo iné? Kinderčokoládu, tu máš rada…

Neodpovedala. Iba sa stále pozerala.

-Stále je takto ticho? -opýtala som sa sestričky, keď som odchádzala z nemocnice.

– Stále, prikývla. – Ani lekárom nechce odpovedať, na nič… Primár sa jej pri vizite pýtal na také obvyklé veci, čo ju bolí, čo ju trápi – no ona nič. Mlčí.

     Mlčí. Stále. Od toho dňa,,,

    Ja by som pre zmenu najradšej kričala.

    Bude mlčať aj potom, keď ju príde pozrieť on. Arogatný a sebaistý, ako vždy. Tiež jej položí množstvo otázok, no nebude čakať na odpovede…  Nasľubuje jej, všetko, čo jej kúpi, kam ju vezme, keď sa konečne vráti z nemocnice.

    A ja mu ju budem musieť dať. Je´jej otec. Má právo stretávať sa s ňou. Tak to určil súd.

    Najradšej by som kričala…  Stále mám pred sebou jej oči. Prázdny pohľad dieťaťa, ktoré desí svet. Je v ňom jediná, nevyslovená otázka:

   – Prečo  sa mi to stalo, mami?

Mnohí si myslia, že som divná

08.09.2012

Dokonca aj tí najbližší. Mama mi často vravieva(la): nemému decku ani vlastná mater nerozumie.

Múdra, krásna, vzdelaná, sexi a ešte k tomu bohatá

14.08.2012

Keby som bola taká, kto vie, ako by sa mi žilo. Iste inak, ako teraz. Bola by to hrozná nuda, lebo by nebolo začo bojovať.

O anjelovi, ktorý si spálil krídla, len aby za mnou neletel

09.08.2012

Zvláštne. Dnes, keď si čítam jeho riadky, nič necítim.

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 30175x
Priemerná čítanosť článkov: 2321x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy