Založ si blog

Život hrá so mnou šach

Život hrá so mnou šach. Stavia mi do cesty dávno zabudnuté figúrky. Z môjho kráľa sa stal vyhodený pešiak. Z pešiaka veža, ktorá ma uväznila. Chcela by som naďalej zostať tvojou kráľovnou, no načo, keď šťastie dezertovalo na druhú stranu šachovnice?

Zomrel kráľ.

Len veže žijú. Stavajú vyššie hradby, vyššie väzenia. Keby som bola Prometeus, nechala by som si prikovať srdce na skalu, No nie som Prometeus a dávno nemám srdce.

Stratilo sa mi v čierno-bierlych políčkach.

Mnohí si myslia, že som divná

08.09.2012

Dokonca aj tí najbližší. Mama mi často vravieva(la): nemému decku ani vlastná mater nerozumie.

Múdra, krásna, vzdelaná, sexi a ešte k tomu bohatá

14.08.2012

Keby som bola taká, kto vie, ako by sa mi žilo. Iste inak, ako teraz. Bola by to hrozná nuda, lebo by nebolo začo bojovať.

O anjelovi, ktorý si spálil krídla, len aby za mnou neletel

09.08.2012

Zvláštne. Dnes, keď si čítam jeho riadky, nič necítim.

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 30238x
Priemerná čítanosť článkov: 2326x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy