Založ si blog

Zahlušiť (ťa je málo), spáliť, vyškrtnúť!

Potrebovala by som fáč na dušu… Jemný, padavý, nežný závoj, čo všetko vylieči. Nechcem byť zlá. Nechcem mať v sebe tvrdý kameň.

Ale mám ho a ťaží ma… Pijem kávu a pozerám sa na hodinky. Chuť kávy je horká, trošku štipľavá a trpká na koreni jazyka. Vrastá do mňa. Možno, že zahluší inú horkosť, tú, ktorú sa snažim zo seba vyložiť. Ako zápalky zo zápalkovej škatulky. Vybrať, škrtnúť, sledovať, ako to všetko horí, mizne v plameni. Osvetliť svoju tmu. A keď zápalka horkosti dohorí, tak sa nebáť tmy.

Prevraciam svoje myšlienky naruby. Som ako mím s dvoma tvárami. Jedna biela, druhá čierna. Jedna sa usmieva, druhá sa mračí. Jedna chce milovať, druhá nenávidí.

Tým, čo sa zastavili: existuje aj iná nenávisť, ktorá nie je protipólom lásky. Je proste preto, že niekto niekomu ublížil. Nie je to o zrade lásky. Je to o zneužití vlastnej moci nad bezbrannosťou iných. O katovi a obeti. O zavraždenom a vraždiacom. Je jedno, či je to inotaj, alebo krutá realita. Proste je to tak.

.

Mnohí si myslia, že som divná

08.09.2012

Dokonca aj tí najbližší. Mama mi často vravieva(la): nemému decku ani vlastná mater nerozumie.

Múdra, krásna, vzdelaná, sexi a ešte k tomu bohatá

14.08.2012

Keby som bola taká, kto vie, ako by sa mi žilo. Iste inak, ako teraz. Bola by to hrozná nuda, lebo by nebolo začo bojovať.

O anjelovi, ktorý si spálil krídla, len aby za mnou neletel

09.08.2012

Zvláštne. Dnes, keď si čítam jeho riadky, nič necítim.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 30202x
Priemerná čítanosť článkov: 2323x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy