Založ si blog

Archív: február, 2011

Pre teba

Mám v duši malého, smutného diablika, ktorý len sedí a mlčí. Má obité rožky a nechce sa mu vystrájať. Nechce sa mu už ani byť. Nikde, s nikým, s ničím, pre nič, za nič. Najedol sa smutnej kaše. Vtipnú mu už dávno nikto neuvaril. Nečaká. Netúži. Nespomína. Iba tak sedí. Malý diablik so slzami v očiach. Stane sa ešte niečo?

Pokračovanie článku

Prečo sa mi to stalo, mami?

Sadla som si na pelasť jej postele a vzala ju za ruku. Mala ju chladnú, tenké prsty mi ochabnuto, bez života, ležali v dlani. Pozrela som sa jej do očí. Jej pohľad vo mne vzbudil nepokoj. Nepozerala sa na mňa, ale cezo mňa, ako keby ma vôbec nevidela, ani nič z toho, čo bolo okolo nás. Strácala sa mi v tom svojom zvláštnom, tichom svete, do ktorého sa uzamkla. Horúčkovito […]

Pokračovanie článku

Život hrá so mnou šach

Život hrá so mnou šach. Stavia mi do cesty dávno zabudnuté figúrky. Z môjho kráľa sa stal vyhodený pešiak. Z pešiaka veža, ktorá ma uväznila. Chcela by som naďalej zostať tvojou kráľovnou, no načo, keď šťastie dezertovalo na druhú stranu šachovnice? Zomrel kráľ. Len veže žijú. Stavajú vyššie hradby, vyššie väzenia. Keby som bola Prometeus, nechala by som si […]

Pokračovanie článku

Zahlušiť (ťa je málo), spáliť, vyškrtnúť!

Potrebovala by som fáč na dušu… Jemný, padavý, nežný závoj, čo všetko vylieči. Nechcem byť zlá. Nechcem mať v sebe tvrdý kameň. Ale mám ho a ťaží ma… Pijem kávu a pozerám sa na hodinky. Chuť kávy je horká, trošku štipľavá a trpká na koreni jazyka. Vrastá do mňa. Možno, že zahluší inú horkosť, tú, ktorú sa snažim zo seba vyložiť. Ako zápalky […]

Pokračovanie článku

Z takého blbca, ako si ty, je aj pravde na grc!

Už dávno som nebola na sociálnych sieťach. Nedá sa. Život ma trepol po hlave riadnym ozembuchom! Ozaj, prečo sa tomu vraví ozembuch? To je tak, keď niekto žije s blbcom… Aj ja som, kedysi! Teraz neviem, čo s ním. Prerástol môj život a dusí ma. Je ako burina, pýr. Najradšej by som mu povedala: vypadni z mojej existencie. Viem, že ho neznášam, nemôžem ho ani cítiť. […]

Pokračovanie článku
Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

28.03.2024 16:36

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

ONLINE: Takmer 100 dronov a rakiet. Masívny ruský útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

ONLINE: Takmer 100 dronov a rakiet. Masívny ruský útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 30174x
Priemerná čítanosť článkov: 2321x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy